Folytatás

2010.03.06. 17:09

Szép az élet süt a nap Tomi meg gyur egésznap...:D nahjó azértaztnem de elégsokat kísérleteztem mostanában kiprobáltam a 6 napos edzéstervet osztva napi 2 testrésszel kétszer melleztem hozottis eredménytmeg nemis pl simán hozzá szokott a testem sőt kívánta a plussz edzést idegrendszer regeneráció ide vagy oda sztem tulsok figyelmet fordítanak az idegrendszer regenerácionak mivel az erősödik folyamatosan jobban bírom majd az edzést egyetlen egy dologvan sztem ami meghatározhatja az edzést az izom regenerációs időm ami körülbelül eddigi tapasztalataim szerint 2.5 nap tehát osztott edzés lessz 2 nap egyiknap a izmaim felét másiknap másikfelét edzem és 2 nap pihi sztem ezlessz a megfelelő majd meglátjuk ha lessz új fejlemény újra írok :D

A bejegyzés trackback címe:

https://gyurma-kondi.blog.hu/api/trackback/id/tr891814165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabi. 2010.03.07. 14:33:15

Szia Tomi, a túledzés ellen érdemes bevetned néha egy-egy csökkentett intenzitású edzést, vagy 130-140 bpm körüli 30perces cardiót. Jót tesz még az uszoda, vagy a szauna használat is.
Azt, hogy a szervezeted kompenzálta-e már az edzésterhelést, azt a reggeli ébredési pulzusodból veheted észre (érdemes minden nap írni). Ha órára kelsz, várj utána egy-két percet, amig az ébresztési "ijedtségétől" visszaesik ébredésire a pulzusod, és akkor mérd az 1 percet. Üdv:)

h_zolee 2010.03.07. 21:48:06

szerintem az izom-regenerációs idő izmonként, de legalábbis izomcsoportonként eltérő...

Csabi. 2010.03.08. 14:47:48

Ha regenerációs idő alatt az izomláz elmúlását értjük, az adott terheléstől függ. levezetéssel és nyújtással az izomláz mindkét oka megelőzhető. edzés végén 10p könnyű kardióval (a fokozott pulzus segítségével) ki lehet hajtani a felhalmozódott tejsavat, 30mp-es statikus nyújtásokkal pedig az apró kis izomszakadások okozta gyulladásos izomfájdalom és a később beszűkülni akaró mozgástartomány előzhető meg.
A szervezet egészében vett fáradtsága illetve kipihentsége a reggeli pulzussal mérhető. pl influenza, megfázás stb külső jelei előtt már 2 nappal megemelkedik a pulzus (belül már harcol a szervezet a vírus ellen), ha tehát a szokásosnál magasabb, akkor óvatosnak kell lenni, ilyenkor csökkenteni kell az edzések intenzitását.

Tomika020 2010.03.25. 07:56:52

@Csabi.: igaz a kardio rendkivül jó ötlet szerintem és valoban igaz lehet hogy izmonként más a regenerácios idő,demost fizikai munkát végzek szval eléggé nehezen megy melette az edzés 3 napos osztott edzéstervet keztem el mivel nem bírnám az 5 napos osztottat egyenlőre szépen szokok hozzá a fizikai munkához és megyeget az edzés is szombaton közel kétórás mellezésen meg tricepszezésen estem tul iszonyat izomlázzal utánna :D szval nemhagytam abba csak nemindig van mit ideírnom köszönöm a jótanácsokat megfogadom :)

hobbigyuros · http://testepitoedzesnaplo.blog.hu 2011.08.09. 10:58:48

Én nem bírnék egy nap annyi izmot megedzeni, túl hamar kifáradnának az izmok. Am kár hogy abbahagytad az írást.
süti beállítások módosítása